Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

Några av mina livbojar.

Av annzo - 9 augusti 2010 09:49

Igår var  mamma och pappa här för att hämta Tuva.

Och efter några timmar med dom känns allt lättare.Allt jag behöver är mina nära och kära omkring mig.

Då skingras tankarna för en stund.

 

Dom hjälpte mig att få upp lite staket,så att jag inte behöver jaga runt efter barnen.Guld värt!Tack snälla ni!!!

 

Tuva var så glad att få åka,hon har pratat om det sedan förra sommaren.Så hon har ju väntat ett tag på det här.

Hon ringde när dom kommit fram.Lite ynklig lät hon,men jag tror att det gick bra.Telefonen har inte ringt mer iallafall.

Hon undrar nog mest om hon missar nåt på hemmafronten.

 

Jag tänkte ta tag i källaren idag,om det går med lilleman.

Rensa upp lite,ställa ut det som ska till tippen i garaget.

Bli av med en massa skit,det är så skönt.

Och tvätta allt som ligger i tvättstugan och vika.

Kanske är optimist nu,men vi får väl se vad jag orkar med.

Har lite smått panik över att jag ska börja jobba på måndag.

Blääää,vill verkligen inte.Är livrädd för att inte orka med det.

 

I eftermiddag ska jag på akupunkturen igen.Än så länge har det inte hänt några mirakel.Men jag hoppas!

 
 
Ingen bild

Pilla

9 augusti 2010 15:39

Hoppas hoppas!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar. Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till. Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomu...

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Av annzo - 24 november 2010 15:00

Nu är adventsbelysningen upp och gardinerna bytta. Snön är skottad,men lär vara likadant imorron om det här fortsätter. Toan är skurad från golv till tak,fick ett ryck på efm. Fräscht!Men huvaligen vad trött jag är nu.Och som vanligt säger krop...

Av annzo - 23 november 2010 10:21

Fy,för snö säger jag bara.Lite mysigt är det ju,men inte med den här blötsnön.Och så blåst på det.Det är inget vidare att vara ute i.Måste ut och skotta idag.Nu vet jag att vissa skriker rakt ut.För sånt ska jag inte hålla på med nu.Men,vad ska jag g...

Av annzo - 23 november 2010 08:15

Hade en så tur att jag fick en extra titt på min lille skrutt där inne idag.För och se hur bebisen låg. Låg och snuttade på tummen i godan ro.Trots att både barnmorskan och hennes kandidat hade tryckt och bökat med magen. Allt såg bra ut,magen vä...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards