Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av annzo - 20 augusti 2010 17:50

av kärlek!

 

Tänk att jag skulle ha en sån tur.Kan fortfarande inte fatta det.

Har varit helt inställd på att vara ensam minst ett par år med bebis och allt.

Jag skulle inte leta,,,,

 

Och så helt plötsligt kliver HAN bara in genom dörren.

Man kan faktiskt drabbas av kärlek vid första ögonkastet.

Det vet jag nu!

Även om min tanke var att han inte hade nåt intresse av en "tjockis".

Tänk så fel jag hade!

 

Han hade känt precis likadant.Med eller utan mage.

Jag har nån som vill dela hela den upplevelsen med mig.

Är inte troende,men jag tror på ödet.

Och det hela verkar ödesbestämt.Vet att det låter fånigt.Men det är så många komponenter som får saker att falla på plats.

 

Kanske mormor hörde mig och skickade RÄTT den här gången.

Gav mig lite hjälp,,,

Men vi tar en dag i taget,men jag ska njuta av varje sekund.

Oroa er inte för mig,glädjs med mig.

 

Sen får vi se vad som händer.

 

  

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards