Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Fars dag

Av annzo - 14 november 2010 18:01

Vill börja med att gratulera alla fina pappor.

Tyvärr får jag inte träffa min egen,men Jampa har blivit firad med tårta och presenter.Han blev så glad.

Och barnen har ringt och grattat Leif.Vi provade även att nå morfar men där fick vi inget svar.Kanske att dom fortfarande är hos min morfar och firar.

 

Började lägga ut papp idag och barnen fick måla teckningar på golvet.Och vi skrev våra namn.Kan ju vara roligt att se nästa gång man byter.Eller om nån annan gör det.

Och så har Jampa börjat lite smått,ska fortsätta imorron innan han drar till jobbet.Så nu börjar det hända grejer.

 

Tuva får stanna hemma från skolan imorron oxå,är fortfarande hängig.Även Ulrik börjar bli hängig och hostar.

Jag VILL verkligen inte ha den där hostan,är tungt som det är.

Så jag håller tummarna.Och äter c-vitamin för glatta livet.

 

Jampa är iväg och lämnar Pontus,men kommer tillbaka sen.

Skönt när han är här,känner mig mycket lugnare då.

Och så mysigt när vi alla är tillsammans.

Pontus har badat i badkaret idag.Det tyckte han var skönt.Hemma hos Jampa kan han ju bara duscha.Fast det blir ju ganska jobbigt att stå och hålla i honom över badkarskanten.

Nä,nu blir det snart nattning på lilleman,han är helt slut.

Sen blir det tv-soffan och invänta älsklingen.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar. Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till. Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomu...

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Av annzo - 24 november 2010 15:00

Nu är adventsbelysningen upp och gardinerna bytta. Snön är skottad,men lär vara likadant imorron om det här fortsätter. Toan är skurad från golv till tak,fick ett ryck på efm. Fräscht!Men huvaligen vad trött jag är nu.Och som vanligt säger krop...

Av annzo - 23 november 2010 10:21

Fy,för snö säger jag bara.Lite mysigt är det ju,men inte med den här blötsnön.Och så blåst på det.Det är inget vidare att vara ute i.Måste ut och skotta idag.Nu vet jag att vissa skriker rakt ut.För sånt ska jag inte hålla på med nu.Men,vad ska jag g...

Av annzo - 23 november 2010 08:15

Hade en så tur att jag fick en extra titt på min lille skrutt där inne idag.För och se hur bebisen låg. Låg och snuttade på tummen i godan ro.Trots att både barnmorskan och hennes kandidat hade tryckt och bökat med magen. Allt såg bra ut,magen vä...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards