Alla inlägg den 5 november 2010

Av annzo - 5 november 2010 12:20

Känns som att det nyss var fredag.Tiden bara springer iväg.

Men mysigt,för då får jag tillbringa mer tid med min älskling.Det kan man inte få för mycket av.

Idag blev Jampa uppvaktad med paket och teckningar i sängen.

Efterson han fyller år imorron och barnen inte kommer att träffa honom.

Han blev så glad för sin present som var noga utvald av Tuva.

En sten med texten Älskar Dej på.

Sen blev det kramar och mys innan frukost.

 

Rensningen av min källare/tvättstuga fortsätter.Nu har jag en släpkärra i garaget att lasta på.Så nu ska skräpet väck.

En skön känsla att rensa ut faktiskt,kom ju med mycket i flytten hit som egentligen borde ha kastats på en gång.

 

Och så har jag hamnat efter med tvätt.Och innan lillen kommer vill jag ha lite ordning för min sinnesfrids skull.

Lär ju bli mer tvätt vad det lider,så lite ordning skadar inte.

Åh så är det mycket roligare att tvätta och hänga när det är lite fräschare.

 

Ulriken vilar en stund efter maten,sen ska vi handla lite innan det bär av på kalas.Kusinen fyller 3 år idag!

Tyvärr kunde inte Jampa följa med idag eftersom han jobbar.Vet ju att det är många som är nyfikna på honom.

Men alla vet ju var jag bor.  

Så man kan bjuda in sig själva om man vill.

 

Nää,nu är det dags att hänga tvätt igen.

Ha en fortsatt bra dag!

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards