Alla inlägg den 8 november 2010

Av annzo - 8 november 2010 21:04

Klockan är bara 21.00 och jag är dyngtrött.Och ja,då borde man gå och sova.Jag vet!

Men det känns ju lite udda.Fast jag ska väl tänka på att samla krafter,så med andra ord ska jag nog sova om en stund.

Har inte känt mig helt ok på ett tag.Beställde en massagetid imorron,se om det blir nåt bättre med vissa krämpor iallafall.

Kanske denna huvudvärk kan ge med sig.Och illamåendet.

Ska till barnmorskan på eftermiddagen oxå.Se vad hon säger.

Är lite besviken på dom,att inte ta min oro lite mer på allvar.

Det är ju faktiskt mitt barn det gäller.

Och jag har saker att oroa mig för utan det här hängandes över mig oxå.

Men hur var det nu,,,tänk positivt!

Japp,så är det.Mer än så kan man inte göra.Även om man blir nojig så fort den lilla är stilla och utan livstecken ibland.

Då får man peta på stackaren,som bara ligger och sover i godan ro.

Men åh,vilken lättnad när man känner hur det börjar böka runt därinne.

Nej,nu blir det sängen vare sig klockan är tidig eller sen.

Godnatt!

 

 

 

Av annzo - 8 november 2010 14:31

Då var jag äntligen klar med målningen,både tak och väggar.Är väldigt nöjd med slutresultatet.Tycker att det är kul att måla men lukten gör att man får huvudvärk.Så nu är det skönt att det är klart.

Så nu kan golvet läggas och lister sättas.

Bara Jampa får tid,för det överlåter jag till honom.

 

Annars känns det just nu som mitt hem är i förfall.Antagligen för att jag rensar hej vilt.Och gör att det blir en enda röra överallt.Det är säckar och kartonger överallt.

Men lite längre fram i veckan tar jag en paus och åker till stan för att inhandla lite saker till bebisen och mig själv.

Är väl dags att göra det nu och packa väskan.

Man vet ju aldrig....

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards