Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Lättnad

Av annzo - 15 november 2010 14:57

För varje sak som en betas av på "göra listan" fylls man av lättnad.Även om det fortfarande är mycket som ska fixas.

Idag har Jampa lagt in det nya golvet i sovrummet.Nu är det listerna kvar,men vill man så går det ju att flytta in där nu.

Så nästa gång han kommer ska det flyttas in.Tom jag inser att det inte är läge att lyfta och bära nu.

Snart är jag även ifatt med tvätten så att man nu kan se att det existerar en tvättstuga.Otroligt skönt.Alla bebiskläder är tvättade och lagda i kartonger.Så nu kan det bli en pojke oxå.För nu är det oxå rent och fräscht.Ska väl inte vara för säker på sin sak....

 

Tuva mår bättre,men hostan lär nog hänga i ett tag.Ulrik började hosta igår så nu är det bara jag kvar.Tyvärr så tror jag inte att jag klarar mig.Började klia i halsen idag och rethostan kommer smygande.Usch säger jag bara!

Men imorron får Tuva gå till skolan.Så får vi se hur det går.Ulrik ska till dagmamman.Och jag ska till mvc igen.Och så ska det storhandlas.Inte kul,blir en heldag i Finspång.För att sen avslutas med utvecklingssamtal i skolan.

Ser inte fram emot morgondagen.

 
 
Elin

Elin

15 november 2010 18:11

Får hoppas att ni kryar på er snart! Kramar

http://elinochjanne.blogg.se

 
Maria

Maria

16 november 2010 10:41

Skönt att ha golvet lagt. Hoppas att du snart kan flytta in nu då :)

Hoppas du kommer lindrigt undan ialla fall.
Krya på er!

Kramar!

http://danielssonsgarden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar. Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till. Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomu...

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Av annzo - 24 november 2010 15:00

Nu är adventsbelysningen upp och gardinerna bytta. Snön är skottad,men lär vara likadant imorron om det här fortsätter. Toan är skurad från golv till tak,fick ett ryck på efm. Fräscht!Men huvaligen vad trött jag är nu.Och som vanligt säger krop...

Av annzo - 23 november 2010 10:21

Fy,för snö säger jag bara.Lite mysigt är det ju,men inte med den här blötsnön.Och så blåst på det.Det är inget vidare att vara ute i.Måste ut och skotta idag.Nu vet jag att vissa skriker rakt ut.För sånt ska jag inte hålla på med nu.Men,vad ska jag g...

Av annzo - 23 november 2010 08:15

Hade en så tur att jag fick en extra titt på min lille skrutt där inne idag.För och se hur bebisen låg. Låg och snuttade på tummen i godan ro.Trots att både barnmorskan och hennes kandidat hade tryckt och bökat med magen. Allt såg bra ut,magen vä...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards