Direktlänk till inlägg 13 november 2010

Lördag

Av annzo - 13 november 2010 08:27

Fick lite sovmorgon idag iallafall.Barnen sov till klockan sju,vilket inte är vanligt.Och att Ulrik dessutom sovit hela natten.Så att jag har sovit ostört.Helt underbart,det behövdes.

Men morgonen har väl varit allt annat än mysig,mycket konflikter med en envis treåring och en sjuåring som ska ifrågasätta allt och ingenting.

Blev inte nån bra start på dagen,men hoppas att resten av den blir bättre.

 

Måste ner en sväng till apoteket och köpa hostmedicin och huvudvärkstabletter...ja det mesta faktiskt.Har upptäckt att skåpet är ganska tomt på såna saker.Så bästa att ladda upp.Sen måste ju såklart lördagsgodiset inhandlas.Har lovat barnen att vi ska gå till godislagret idag.

Sen blir det till att ta det lugnt,iallafall för Tuva så att hon frisknar till.

 

 
 
Maria

Maria

13 november 2010 23:57

Känner igen det där, och vissa dagar så måste ju båda två vara lite extra "krångliga" också ;)

Skönt för dig med sovmorron och en hel natts sömn!! Det behövde du! Håller tummarna för flera såna nätter.

Kramar!

http://danielssonsgarden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar. Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till. Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomu...

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Av annzo - 24 november 2010 15:00

Nu är adventsbelysningen upp och gardinerna bytta. Snön är skottad,men lär vara likadant imorron om det här fortsätter. Toan är skurad från golv till tak,fick ett ryck på efm. Fräscht!Men huvaligen vad trött jag är nu.Och som vanligt säger krop...

Av annzo - 23 november 2010 10:21

Fy,för snö säger jag bara.Lite mysigt är det ju,men inte med den här blötsnön.Och så blåst på det.Det är inget vidare att vara ute i.Måste ut och skotta idag.Nu vet jag att vissa skriker rakt ut.För sånt ska jag inte hålla på med nu.Men,vad ska jag g...

Av annzo - 23 november 2010 08:15

Hade en så tur att jag fick en extra titt på min lille skrutt där inne idag.För och se hur bebisen låg. Låg och snuttade på tummen i godan ro.Trots att både barnmorskan och hennes kandidat hade tryckt och bökat med magen. Allt såg bra ut,magen vä...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards