Alla inlägg den 4 november 2010

Av annzo - 4 november 2010 17:56

Har passat på att ha lite extra kul på lovet.Har varit hemma hos mamma och pappa ett par dagar.Nåt som barnen uppskattar väldigt mycket.

Och idag har vi och Jampa varit i badhuset och badat.

Ja,själv har jag suttit på bassängkanten.Men jag njuter verkligen av att se hur roligt dom har tillsammans.

Blir alldeles varm....

Efter badet blev det lunch på O´learys.

Hamburgare och pomme.

Ulrik blev så trött efter maten att han nästan somnade.

Vi bestämde att vi skulle gå och bowla snart.

Och bada igen,men då ska nog Jampa vara ledig.Tuva körde järnet med honom,och han skulle ju jobba efter.Stackarn

En helt underbar dag.

Har börjat rota reda på lite bebiskläder.Och tvättar så att det ska vara rent och fräscht när det är dags.

Rensat ut en del oxå.Sånt som ska kastas och skänkas.

Men nu började det att ta emot,så nu fick det bli lite mys med barnen och en liten stund här vid datorn.

 

Har nu gått in i vecka 36,och det känns ganska tungt nu.Med mycket förvärkar.Och nu längtar jag faktiskt efter min gamla kropp,och att kunna röra mig obehindrat igen.Gå på promenader.Bada och leka med barnen.

Slippa springa in i dörrposter med magen...

Och så längar man så klart efter att få se vem som gömmer sig därinne.

En riktig liten buse är det iallafall,det märks.

Lika spännande är det att vänta på samtalet från syster,som ska ha när som helst.  

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards