Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Trevlig helg

Av annzo - 22 november 2010 11:55

Har haft en väldigt trevlig helg.I lördags var jag och Pilla iväg en sväng.Barnfria

Det var dags för henne att utnyttja sin 30-årspresent.En ansiktsbehandling och nåt att äta efteråt.Tyvärr var Daninos stängt,så det fick bli bakad potatis på Åbergs istället.Men det smakade bra det med.Och trevligt hade vi.

Jampa var hemma med barnen och busade.

Framåt kvällen blev det mys med alla barnen.Även Pontus var ju hemma så vi var samlade allihopa.

 

Söndagen blev lugn med familjen och lite småplock.Skönt att bara vara.Blev mycket vila för min del,det börjar ta ut sin rätt att vara gravid.Tur att jag har Jampa som hjälper mig med barnen.

 

Ja,och i fredags var jag ju till stan och handlade det sista jag behövde.Och till sällskap hade jag syrran.Kul med sällskap,och så fick jag med mig barnvagnen hem oxå.

Hade sån tur att farmor kunde vara barnvakt.Tack för det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar. Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till. Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomu...

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Av annzo - 24 november 2010 15:00

Nu är adventsbelysningen upp och gardinerna bytta. Snön är skottad,men lär vara likadant imorron om det här fortsätter. Toan är skurad från golv till tak,fick ett ryck på efm. Fräscht!Men huvaligen vad trött jag är nu.Och som vanligt säger krop...

Av annzo - 23 november 2010 10:21

Fy,för snö säger jag bara.Lite mysigt är det ju,men inte med den här blötsnön.Och så blåst på det.Det är inget vidare att vara ute i.Måste ut och skotta idag.Nu vet jag att vissa skriker rakt ut.För sånt ska jag inte hålla på med nu.Men,vad ska jag g...

Av annzo - 23 november 2010 08:15

Hade en så tur att jag fick en extra titt på min lille skrutt där inne idag.För och se hur bebisen låg. Låg och snuttade på tummen i godan ro.Trots att både barnmorskan och hennes kandidat hade tryckt och bökat med magen. Allt såg bra ut,magen vä...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards