Alla inlägg under december 2010

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar.

Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till.

Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomull.

Blä!

Var iof tur att inget hände inatt,för Jampas vatten hade frusit.Så han höll på med det till halv två inatt.Kraken

Känner mig lite "skyldig"eftersom han inte är hemma för min skull.

Ifall bebben vill komma ut.

 

 

Men om en stund får jag lite sällskap.Pilla och Greta kommer hit en sväng.Är skönt med lite sällskap,tiden går ju lite fortare då.

Idag är ju inte Jampa här heller.

Har blivit lite bortskämd med hans sällskap senaste dagarna.

Åh,det är underbart,att inte vakna upp ensam.

Eller att man på nätterna när det gör ont har nån bredvid sig som stöd.Vet inte vad jag skulle gjort utan honom ibland.

Tänk att jag skulle gått igenom allt det här ensam annars.Bara tanken känns lite skrämmande.Men det hade väl gått på nåt sätt det med.I vilket fall är det underbart att jag slapp det,och har nån att dela allt med.

 

 

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards