Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av annzo - 8 augusti 2010 11:53

Hade en så trevlig dag igår,trots mina blandade känslor.

Men det kan ju inte bli fel med alla dessa underbara människor som bjuder på sig själva.

Var jobbigt i kyrkan ett tag eftersom dom valt samma sång som jag själv hade valt till min dag.

Och tjejen som sjöng var sååå duktig,det var riktigt känslosamt.

För de flesta,det blev mycket snyftande i bänkraderna.

Sen blev det fest hemma i deras trädgård.Vi satt ute i ett tält,vilket var tur eftersom det bara öste ner senare på kvällen.

Det var mycket sång och upptåg.Det hade tom kommit telegram från både kungen och Gudrun Shyman.  

Ja,men den här familjen blir det inte tråkigt,det kan jag lova.

 

Och något som jag tyckte var så vackert,,,när jag skjutsade hem barnen.Då sträckte sig en regnbåge från Fräntorp till Frigge & Pillas hus.Kan väl inte betyda annat än lycka,,el?

 

Idag  väntar jag på att mamma och pappa ska komma.Dom ska hämta Tuva.Hon ska sova över där i några dagar.Får se hur det går.Hon har ju pratat om det sedan förra sommaren.

Så hon ser verkligen fram emot det.

Så Ulrik och jag får vara själva några dagar.

Kan ju vara mysigt det med.Och mysigt för Tuva att ha mormor och morfar helt för sig själv.

 

 

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards