Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av annzo - 4 augusti 2010 09:08

Igår var jag och Pilla en sväng till stan.Skulle se om vi kunde hitta lite kläder och skor.

Med oss hade vi småskruttarna Ulrik och Greta.Medans Tuva och Eddie var hemma hos Frigge och lekte.

Barnen skötte sig väldigt bra,även om fikapausen kanske blev aningens kortare än vad den brukar.  

Var lite svårt att sitta still.

Jag hittade en klänning på rea för 49 kronor.Ett fynd tycker jag.

Men mycket mer än så blev det inte.

Men det gjorde ju inget,huvudsaken var ju att umgås med varandra.

Framåt eftermiddagen åkte vi hem och fikade tillsammans med de andra,innan jag drog mig hemåt.

Ont som tusan,med det var det värt!

Hade en kanondag,det behövde jag,nu när det varit extra tungt och lågt.

 

Pratade med Bodil på kvällen,då blev jag vid ännu bättre mod.

Och det var väldigt skönt att höra att Krille mådde bra.

Skrämmas så där!Det får inte hända nån av dom nånting.

 

Somnade som en stock,och nu på morgonen när jag vaknade fick jag frukost på sängen av mina underbara barn.  

Hur många får det!?

Jag är en riktigt bortskämd mamma!

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards