Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av annzo - 1 augusti 2010 13:10

Ja,en dag som denna borde man göra en massa nytta inomhus.Men det är det där med att komma igång.

Vill jag så finns det hur mycket som helst,massor av garderober att rensa.En hel källare att städa.

Men som sagt,det svåra är att sätta fart.

 

Mina planer på att gå och plocka blåbär känns ju inte så lockande idag.Dom hinner väl ruttna bort innan jag kommer dit.

Jaja,det finns ju blåbär i affären oxå.

 

Igår hade jag en jättetrevlig kväll hos Bodil.Vi åt mat och tittade på film tillsammans.Var skönt att inte vara ensam.

Såg två jättebra filmer.Tack för det.  

 

Och imorse vaknade jag inte förrän klockan tio.

Så länge vet jag inte när jag sov sist.Somnade på stört och sov som en klubbad oxe hela natten.Skönt,trots att man flyger upp ur sängen när man ser vad klockan är.

Varför vet jag inte,hade ju inget planerat.

Varför ska man få dåligt samvete för,bara för att man sovit extra länge?

 

 

Och så har jag satt in lite bilder nu,för er som är intresserade.

 

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards