Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av annzo - 25 augusti 2010 08:58

Halva jobbveckan snart klar,skönt.Även om jag just nu har det ganska lugnt.

Ska till läkaren i eftermiddag,så får vi se vad hon säger.

Hade ju tänkt kämpa på,men jag känner att det nog faktiskt inte går.Måste ju tänka på att jag ska orka sen när bebis har kommit oxå.

Jaja,det löser sig nog.Saker och ting brukar ju göra det.

 

Hoppas även att familjerätten hör av sig idag så att jag får veta vad dom kommit fram till.

Kanske blir det så att jag får skriva papper hos en jurist.

Om mina önskemål,ifall det händer mig nåt.

För man vet ju aldrig vad morgondagen har att komma med.

Tack o lov att jag kan känna mig trygg med mina andra barn att dom får det bra om nåt händer mig.

Jag kommer iallafall att göra allt jag kan för att även pyret ska ha bra förutsättningar om skadan skulle vara framme.

Har ju många omkring mig som jag älskar och utan tvekan skulle låta mitt barn växa upp hos.

 

Nummer två i ordningen är att ordna den här bilhistorian.Få iväg ett brev,som jag inte ens vet om det kommer dit det ska.Men då har jag iallafall försökt.Annars får jag ta till hjälp från annat håll.Inget kul,men vad har jag att välja på.

 

Vill ha ett avslut nu,så man inte behöver tänka mer på det.

Jag vill tänka på nuet,inte det som har varit.

Och just nu mår jag så bra.Vill bara tänka framåt.

 

Och det kan inget/ingen ändra på!

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards