Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av annzo - 24 augusti 2010 08:04

Äntligen har det blivit tisdag,har varit fyra långa dagar.

Har det verkligen bara varit fyra dagar,,,!?

Jampa kommer hem från Barcelona.

Är såååå glad!

 

Igår var det Tuvas första skoldag.Tänk att hon börjar första klass!

Som tradition sjunger dom sin skolsång på trappan för oss föräldrar innan de springer in i sina klassrum.

Tyvärr kunde jag inte vara med i år.Kändes jobbigt,brukar ju inte missa nåt när det gäller barnen.

Men jag hade en tid för akupunktur då typiskt nog.

Det kändes iallafall bra att veta att Leif var med henne,och lillebror.

Min lilla,stora tjej.

Nu känns det lite spännande att se vad det blir för uppgifter för henne att göra.

Hoppas att hon klarar det utan att få skolångest.

Men lärarna är så bra och förstående så det ska nog gå bra.

 

Har fått en tid till läkare,som ska avgöra om jag ska gå gå ner i tid.Eftersom foglossningen inte blir bättre.

Så får vi se hur vi löser det.

Var mycket tankar om hur vi ska göra på mötet igår,så jag var inte hemma förrän 23.30

Och trött,,,men inte kunde jag sova för det.Det värker överallt,och så är det en livlig liten krabat där inne.

Man kan tro att bebisen ska komma ut redan.

En liten Tuva nummer två,,,kanske!

 

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards