Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av annzo - 30 augusti 2010 08:20

Är så trött idag,känns som att jag inte sovit nåt alls.Trots att jag faktiskt gjort det.Har god lust att krypa ner under täcket igen,men det går ju inte.

Tuva kom hem från pappa igår med feber,ont i kroppen och huvudet,så hon är hemma från skolan idag.

Inte lika mycket feber när hon vaknade,får se var det tar vägen.

Kände mig hängig igår jag med så det är väl bara att vänta.

 

Har haft en helt underbar helg.

I lördags var jag,Pilla och Frigge nere hos mamma och pappa för att hämta hem rutschkanan.Det är tur att man har såna fina vänner.Bilresan gick väldigt fort när man har resesällskap.

Blev bjudna på fika och mat,jättegott.

Och så ser det ut som att jag blivit med katt igen.

 

När jag kom hem igen bjöd Jampa mig på middag.Inne på Bacchus.

Hade det jättemysigt.Efter det blev det en fika och film hos ett par vänner.Och en massa prat.Vi var inte hemma förrän halv tre.

Kanske därför man är lite seg idag.

 

Söndagen gjorde vi absolut ingenting,bara var.

Härligt!

 

På eftermiddagen kom barnen,dom hade med sig svamp hem.Mums

Så den måste jag rensa idag och steka.

 

 

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards