Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av annzo - 26 augusti 2010 18:06

Ja,igår var jag ju inne till läkaren för att se vad dom kunde hjälpa mig med.Slutade med halvt sjukskrivning.Hon kunde sjukskriva mig helt,men det vill jag inte.Så jag ska försöka jobba 50%,så får vi se.

Vet ju inte om försäkringskassan betalar ut nåt heller.

Det som iallafall är bra är att jag inte behöver lämna ifrån mig några av mina barn,eftersom ett av dom är hemma.Och min tid då minskade så det blir perfekt.

 

Tuvas första vecka i skolan har varit lugn.Kommer nog bara att bli en läsläxa och nån matteuppgift i veckan.

Men det drar inte igång förrän nästa vecka.

Läraren tyckte att hon var duktig att skriva,och det har ju hänt en del i sommar.Så hon hade fått en stjärna i sin kontaktbok.

Som hon med all rätt är stolt över.

 

Idag var sista akupunkturen.Trodde det var näst sista,så det var trevligt att höra.Är ju bara rena tortyren,som dessutom inte hjälper ett dugg!Och så ska det bli skönt att slippa åka ner dit.

 

 

 

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards