Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Saknad

Av annzo - 31 juli 2010 14:02

Gud vad jag saknar mina barn.Hade rena ångesten igår över att dom skulle till pappa.

Tänker på hur mycket han måste sakna dom när dom är hos mig.

 

Kanske är det ett graviditetssyndrom,tycks inte kunna vara utan mina barn.Rädd att nåt ska hända dom...

Att jag inte finns vid deras sida då.

 

Så nu sitter man här med graviditetshormoner så det bara väller ur öronen,med tårar som rinner.Ja,jisses...

 

 
 
Ingen bild

Margaretha

31 juli 2010 14:38

Det är nog helt normalt att du känner som du gör i ditt tillstånd. Men att vara rädd att det ska hända barnen något följer en hela livet.Jag kan inte låta bli att oroa mig för mina fast de är vuxna nu.

 
Ingen bild

Bodil

31 juli 2010 17:19

Instämmer med föregående,har man en gång fått barn så får man leva med ständig oro.Det är nog alldeles naturligt när man älskar dem så.Bara tur att det inte är lika påtagligt varje minut.Man måste ju hinna glädja sig oxå!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar. Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till. Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomu...

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Av annzo - 24 november 2010 15:00

Nu är adventsbelysningen upp och gardinerna bytta. Snön är skottad,men lär vara likadant imorron om det här fortsätter. Toan är skurad från golv till tak,fick ett ryck på efm. Fräscht!Men huvaligen vad trött jag är nu.Och som vanligt säger krop...

Av annzo - 23 november 2010 10:21

Fy,för snö säger jag bara.Lite mysigt är det ju,men inte med den här blötsnön.Och så blåst på det.Det är inget vidare att vara ute i.Måste ut och skotta idag.Nu vet jag att vissa skriker rakt ut.För sånt ska jag inte hålla på med nu.Men,vad ska jag g...

Av annzo - 23 november 2010 08:15

Hade en så tur att jag fick en extra titt på min lille skrutt där inne idag.För och se hur bebisen låg. Låg och snuttade på tummen i godan ro.Trots att både barnmorskan och hennes kandidat hade tryckt och bökat med magen. Allt såg bra ut,magen vä...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards