Alla inlägg den 9 juli 2010

Av annzo - 9 juli 2010 07:56

Tyzon,vår älskade katt finns inte längre.

Så tomt,ingen som "pratar" och spinner.Som väcker en på morgonen och vill ha sin mat.

Jag visste redan på morgonen att nåt hänt.Han kommer alltid vid samma tid,men inte nu...

 

Jävla liv att vara så orättvist.Vad kommer hända härnäst?

Vad är det som står på tur?

Man blir ganska nedslagen,när det inte tar slut.När sånt man älskar försvinner ur ens liv.

Nattis och Alex har ju inte försvunnit helt,men det kommer väl aldrig bli samma sak igen.

När den man litade på var nån annan(i båda fallen).

 

Men jag kommer igen.Behöver bara få vara ledsen en stund.Men mina djur betyder så mycket för mig.Och när barnen inte är här är det dom som håller mig sällskap.

 

Jag hoppas bara att det gick snabbt,så att han inte led.

Och i mitt hjärta finns han alltid kvar,precis som alla de andra djuren man mist.

Nu är han kung i kattriket  

 

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards