Alla inlägg den 11 juli 2010

Av annzo - 11 juli 2010 16:32

Av motgångar blir man stark.

Man växer inombords.

Man gör saker man aldrig trodde om sig själv.

 

Man lär sig uppskatta det man har,

tar dagen som den kommer.

För nästa dag kanske det är för sent.

 

Man lär sig vända det dåliga till nåt bra.

Att allt som sker har en mening.

Kanske att hitta sig själv,sitt eget värde.

 

Ödsla inte energi på nåt som inte är värt det.

Använd den till att njuta av livet och det som finns

omkring dej.

 

Jag har "växt" av allt som hänt.

Insett att jag är värd mer.

Och det är jag tacksam för.

Ibland när tårarna kommer och det blir tungt.

då tänker jag på det.

 

Tänker på mina underbara barn,min familj och vänner.

För vad vore livet utan dom.

 

Så det känns skönt att göra ett avslut på det som varit,

och tänka på det som är här och nu.

Och på den lilla som ska komma.

 

Ett liv utan lögner & svek.

Bara KÄRLEK!

Av annzo - 11 juli 2010 13:17

Ja,man gör inte annat än att klaga på denna värme.  Men det blir ju så när man inte mår bra av den.Man vet ju inte var man ska ta vägen.Längar efter att himlen ska öppna sig och ge oss regn.

Pappa och Bisse håller  på med min bil i värmen,stackarna.Jag hoppas att dom får ordning på det idag så att den blir klar.Tur att jag har dom!

 

Tuva har åkt till kusin Liam för att bada i poolen.Så hon har det nog bra,och roligt.Blir bra sen när vi åker hem lite längre.Då hinner dom leka lite mera.

Just nu skulle jag vilja ha en pool jag med.Kanske skulle köpa en sån där liten plaskpool.Skulle se ut som om det låg en strandad val i den.  

 

Av annzo - 11 juli 2010 13:11

Igår trotsade vi värmen för att åka på karneval i Viken.Man blir imponerad av dessa människor som dansar och ser glada ut.

Medans man själv stod i skuggan och svettades.

Efteråt fick barnen roa sig med lite olika aktiviteter.

Ulrik fick köra bil.Åh,vad lycklig han var.Och han vinkade glatt åt oss för varje varv.Men när det tog slut kom det lite tårar.Han hade nog kunnat sitta där i timmar.

 

Marknaden gick vi aldrig på,det var alldeles för varmt.Och det började kännas i kroppen att man behövde få sitta och vila.Så vi gick och tog en bit mat innan vi åkte hem.

Barnen hade en lyckad dag som avslutades med lördagsgodis.

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards