Alla inlägg den 3 juli 2010

Av annzo - 3 juli 2010 10:37

Ja,gårdagskvällen bar helt underbar.Vi åkte till en vacker gård i Hälla.Precis så som jag skulle vilja bo.Fridfullt o ute i skogen,långt bort från bilar och närboende grannar.

Ett stort gult hus med stora kastanjeträd omkring.Och pioner som doftade gott.Det enda man hörde var binas surrande och några får som bräkte långt bort i fjärran.

 

Sedan var det dags för lite massage.Taktil sådan,helt underbart.Var bara skönt och avslappnande.Inte som "vanlig" massage när det sköna kommer först efter all vånda.

När hon masserade min mage blev det ett himla liv på "grodan".För att efter bara en lite stund bli stilla.För resten av kvällen.Så även bebisen verkade bli avslappnad.

Fotmassagen var jätteskön,eftersom jag ofta har kramp i dom.Men det är inget för kittliga.  

 

Sedan åt vi god mat ute i trädgården i en paviljong.Och skvallrade,blev många skratt under kvällen.Kom inte hem förrän halv ett.Men jag somnade snabbt!

 

Idag kommer Alex o Nattis hit.Ska bli så roligt att träffa dom.Dom kommer väl att vara lite blyga till att börja med.  Men det går nog över snabbt.Mamma och pappa kommer oxå hit.Dom vill ju oxå träffa barnen.

Kanske att vi åker och tar ett dopp med barnen,ska ju bli varmt idag.Vi får se vad dagen ger...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards