Alla inlägg den 1 juli 2010

Av annzo - 1 juli 2010 23:11

Ja,just nu känns det så.Efterson jag är ständigt snorig,täppt och nyser så var jag inne på apoteket för att få allergimedicin.Eftersom jag inte kan hålla på att ta näsdroppar stup i kvarten.

Men det fick jag ju inte ta.Koksaltlösning var det enda.HA,säger jag!Då kan det kvitta,det gör ju varken från eller till.

Och det täppta i kombination med att det börjar bli tungt att andas ändå är lite jobbigt.Helst när man ska till att sova.

Så det slutar antagligen med att jag tar näsdroppar iallafall,för att få sova.

Magen växer i en rasande fart,och det spänner ordentligt nu.Helst kvällstid.

Foglossningen håller sig skaplig,men jag måste verkligen tänka mig för.Storhandlade idag,det var mindre bra.Att dra runt på en tung kundvagn.Får snart anlita nån att följa med.  

Men barnen fick vara hos Ida och Micke och leka under tiden.Det underlättar en hel del.Så ni ser,jag ber om hjälp!  

Och så fick jag mat och fika när jag kom tillbaka.dom är underbara  

Men det är bara att hålla humöret på topp,vad annat kan man göra.

För förutom mina krämpor så är mitt liv väldigt bra just nu.

 

Imoron har jobbet bjudit mig till Hälla,där blir det massage och mat.En för tidig födelsedagspresent.Ska bli trevligt.Och så är det ju fredag.Bara en jobbvecka kvar.

 

Och på lördag kommer några efterlängtade skruttar hit!

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards