Alla inlägg den 8 juli 2010

Av annzo - 8 juli 2010 21:03

Idag fick jag avin som jag väntat på.Och varit så förväntansfull på om det skulle bli som jag tänkt mig.Beställde ett halsband med brickor där barnens namn är graverade.Och hjäratn,eftersom dom är mina små hjärtan.  Så jag var bara tvungen att hämta ut det.Passade samtidigt på att titta in hos mormor.Så att hon fick sin leverans.

Och det blev en trevlig stund,med fika.Man känner sig alltid så välkommen.Och barnen tycker så mycket om att vara där.

 

Nu är det bara en dag kvar,sen är man fri i fem veckor.Och semestern kunde ju inte börja mycket bättre.

Åker hem till mamma och pappa efter jobbet imorron.

Fast det känns inget bra att Tyzon inte kommer hem.Är ju inget konstigt med katter som inte är hemma på några dagar.

Men han har alltid kommit hem samma klockslag.Eller suttit och väntat när man kommit hem.

Och till saken hör att vid 01.30 inatt vaknade jag av att en bil bromsade häftigt utanför,och man hörde en smäll.

Har tittat på vägen men inte sett nåt.Ska gå en sväng och titta i dikena oxå.

Eller så är det nån av dom kringstrykande vildkatterna som jagat iväg honom.

Men jag hoppas att han väcker mig med sitt intensiva jamande inatt!

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards