Alla inlägg den 23 juli 2010

Av annzo - 23 juli 2010 16:55

Idag åkte mamma och pappa på sin resa,så det blev jag och barnen kvar.Jag hoppas att dom har det riktigt skönt och att dom slipper regnet.Det är dom värda!

Här har det småskvätt lite,med betoning på lite!

 

Jag åkte till Elin för att lämna av Ulrik som skulle vara där medans jag och Maria åkte en sväng till stan.Tuva fick stanna hos Liam och  leka istället.Bäst att dom passar på när det går.

Tyvärr blev det inte riktigt som jag tänkt mig,men jag fick ju iallafall tillfälle att umgås med min syster.Det händer inte så ofta att vi får göra det i lugn och ro.

Passade även på att handla till kalaset när jag hade handlingshjälp.

 

Tack snälla Maria för att du följde med!  

Och tack Elin,Janne och Jens för barnvakten!  

Tur att man har familj som ställer upp,trots att dom har sitt eget att ta hand om.

 

Nu hoppas jag att maten snart är klar,för tongångarna här går inte i dur!

 

 

 

 

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards