Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

Tidlöst...

Av annzo - 22 juli 2010 17:44

Den här dagen har varit väldigt lugn.Jag har inte gjort nån nytta överhuvudtaget.Det har jag inte gjort sedan jag kom hit.

Det känns i mitt samvete,tur att jag ska vara katt/hundvakt så jag gör nån nytta innan jag åker hem.

Konstigt nog går dagarna fort trots att jag mest bara "är".

Och det är ju mindre kul,för vi trivs ju så bra här.

 

Imorron ska jag försöka komma iväg till stan en sväng för att få tillbaka lite pengar,för klänningen som aldrig kom till användning.

Jag hoppas att min syster,Maria följer med och kör.

Och som sällskap,är ju roligare än att åka ensam.Och så kan kanske barnen leka under tiden.

Imorron åker ju mamma och pappa på sin resa,men kommer hem på lördagkväll igen.

Så vi ska väl hitta på nåt för att fördriva tiden.

Kan tänka mig att barnen tycker att mamma är lite tråkig just nu.Som inte kan göra nånting.

 

Tuva och mormor har varit iväg på hemligt uppdrag idag.Hon hörde att jag fyller år på lördag,så hon ville köpa en present.

Är lite nyfiken...

Vi får se om hon kan hålla sig tills lördag.

 

 

 
 
Maria

Maria

22 juli 2010 19:04

Klart jag gör! :)

Kram!

http://danielssonsgarden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar. Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till. Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomu...

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Av annzo - 24 november 2010 15:00

Nu är adventsbelysningen upp och gardinerna bytta. Snön är skottad,men lär vara likadant imorron om det här fortsätter. Toan är skurad från golv till tak,fick ett ryck på efm. Fräscht!Men huvaligen vad trött jag är nu.Och som vanligt säger krop...

Av annzo - 23 november 2010 10:21

Fy,för snö säger jag bara.Lite mysigt är det ju,men inte med den här blötsnön.Och så blåst på det.Det är inget vidare att vara ute i.Måste ut och skotta idag.Nu vet jag att vissa skriker rakt ut.För sånt ska jag inte hålla på med nu.Men,vad ska jag g...

Av annzo - 23 november 2010 08:15

Hade en så tur att jag fick en extra titt på min lille skrutt där inne idag.För och se hur bebisen låg. Låg och snuttade på tummen i godan ro.Trots att både barnmorskan och hennes kandidat hade tryckt och bökat med magen. Allt såg bra ut,magen vä...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards