Alla inlägg den 30 juni 2010

Av annzo - 30 juni 2010 08:21

Blir tokig på att inte kunna sova om nätterna.Hittar ingen bekväm ställning att sova i.Gör ont,det är varmt och om jag väl somnar så drömmer jag en massa tokigheter.Vaknar alldeles svettig.

Öppnade fönstret för att få in lite luft i rummet men då fick jag slåss med alla myggor istället.

Sommar...visst är det härligt.Jovars,det tycker jag.Just nu är jag bara sååå trött.  

Då blir jag lite gnällig.Är ju tur att barnen kan sova iallafall.

Innan man hade barn gick man upp om man inte kunde sova,brukade städa.Men det är lite svårt nu.

Läsa kan jag inte,inte utan glasögon.Nån dag när jag känner mig rik får jag väl införskaffa ett par nya.Fast det känns surt!När jag har ett par,som jag aldrig får tillbaks.Men,men

 

Så det är bara att ta en huvudvärkstablett,en kopp kaffe och hoppas att det släpper efter.Tyvärr kompenserar väl inte en tablett förlorad sömn.Men man får vara optimist.  

 

Nu bryter  solen fram mellan molnen,kanske att det blir skapligt väder iallafall.Ha en bra dag allesammans.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards