Alla inlägg den 26 juni 2010

Av annzo - 26 juni 2010 10:09

Idag har det firats för fulla muggar.Nästan hela familjen har samlats hos mamma och pappa.

På förmiddagen gick Tuva,Ulrik och jag och plockade blommor till midsommarkransen.Det måste man ju ha.Även om det är ett evigt pillande innan det är klart.Även lilla Enya fick en krans.Hon är så gullig,det lilla trollet.

 

Klockan ett samlades alla för att äta sill och potatis.Jättegott

Till efterrätt blev det jorgubbar,melon och grädde.

 

Sedan åkte vi till en hembygdsgård,Domarvik.Dit åkte vi när jag var barn.Det var sig likt.Även om jag minns det som mycket större.  

 

Barnen dansade kring stången med moster Elin och Maria.Själv var jag åskådare och fotograf.  

Det köptes lotter,tyvärr inga vinster.Ovanligt(ironi)Så som "tröstpris" fick det bli lite godis.Det är ju trots allt midsommar.

När alla kände sig nöjda åkte vi hem för att grilla.Det smakade väldigt bra.

Har varit en väldigt trevlig dag,och barnen har haft så roligt tillsammans.

Tack mamma och pappa  Och ett stort grattis på er 34:e bröllopsdag.Jag hoppas att jag får uppleva samma kärlek som ni har en vacker dag.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards