Alla inlägg den 21 juni 2010

Av annzo - 21 juni 2010 20:49

Idag har det varit en relativt lugn dag.Har bara haft ett dagbarn,och så mina egna frön förstås.Man får passa på att njuta dessa lugna dagar.

På eftermiddagen åkte vi till Eddie för att fira honom lite i efterskott.Och Greta,som fyllde i mars!Men hon blev lika glad för det.

Barnen fick prova Eddies fyrhjulning.Tuva lyste av glädje.

Och jag trodde inte att Ulrik skulle våga prova,men han tog en tur med Pilla.Han skrattade högt av förtjusning!

När vi kom hem blev det skrubbning av svettiga,smutsiga barn,kvällsmat och sen sängen.Ja,Tuva tittade på en film.Nerbäddad i sängen.Har man lov så har man.

Själv fick jag ställa mig och baka en tårta till morgondagens midsommarfirande.

Men nu är det oxå klart,bara dekorationen kvar.

Men det får bli imorronbitti.

 

Snart ska jag krypa ner i sängen,har ont av foglossningen idag.Jag hoppas att det håller sig skapligt,men det är nog att önska för mycket.Men jag ska nog klara av det.Får prioritera helt enkelt.Så jag klarar av att jobba.Om inte annat får jag be om hjälp med vissa saker som ska fixas.Och så har jag ju Tuvis hemma oxå.Hon är så duktig!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards