Alla inlägg den 19 juni 2010

Av annzo - 19 juni 2010 23:20

Idag har mamma och pappa varit här och hjälpt mig att få lite ordning i min vilvuxna trädgård.Vilken skillnad det blev,även om det finns massor kvar att göra!

Sen hjälpte dom mig att fixa till en överraskning till barnen(som jag inte nämner vad det är,ifall nån försäger sig)som dom ska få när dom kommer från pappa.Jag vet med säkerhet att dom blir nöjda.  Det tog en liten stund att få ihop det hela,men tillslut så...

 

Vi planterade i blomlådor som skulle sättas upp.Men det fattades en mutter,så det blev ett evigt letande efter att hitta nåt annat.Eftersom vi redan fått dit en,så kunde vi ju inte bara strunta i det.Men efter trekvarts letande och mycket skruvande,spikande hade pappa fått dit dom.Blev jättefint,men jag förbannar detta betonghus emellanåt.För vore det trä,skulle jag kunnat fixa såna här saker på egen hand.

Jag oljade in min utemöbel iallafall,det klarar jag!  

Sen grillade vi,det var så gott!

Och precis när vi var klara ute öppnade sig himlen och regnet öste ner,såå...

vi hade iallafall tur med vädret.Och allt det andra fixade sig ju oxå tillslut.Även om det kanske tog lite mer tid än vad vi räknat med.

Tack snälla mamma och pappa för all hjälp.Mitt liv blir så mycket enklare att klara när jag har er.  

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards