Alla inlägg den 20 juni 2010

Av annzo - 20 juni 2010 19:25

Idag blev det kalas för Krille.Och faktiskt så blev det vackert väder.Trots att det straxt innan öst ner regn och åskat.Vi hade det jättemysigt.Och vilken god tårta vi fick.

Barnen har så kul när de träffas,synd att man inte gör det oftare.

Är glad att jag blev bjuden,glad att jag åkte.Kändes precis som vanligt.

När vi kom hem fick barnen sin överraskning...en studsmatta.

Dom blev så glada och trots att det regnat och var blött,så var dom ju tvugna att hoppa.

Och det hade jag ju inte hjärta att säga ifrån om.Så det blev klädbyte när dom kom in igen.Blev en lyckad överraskning.  

 

Av annzo - 20 juni 2010 19:06

Jag är så otroligt lyckligt lottad som har så många underbara människor omkring mig.Som stannat kvar när allt varit tungt.

När jag behövde dom som mest.

 

Är så förundrad över mina fantastiska,underbara barn.

Att jag har en del i dom.

Älskar dom mer än nåt annat i denna värld.

Jag hoppas att dom alltid kommer känna det & bära med sig det i livet.För dom gör jag allt!

 

Livet har så mycket att ge,och kanske man inte inser det förrän allt varit tungt och svårt.

Jag har valt att njuta av det jag har,för imorron kan det vara borta.

Visst är det lätt att gräva ner sig,men man har alltid ett val.

 

Mitt val är att visa alla hur mycket dom betyder för mig.

Mitt val är att uppfostra mina barn till fina människor.

Mitt val är att ta vara på varje sekund.

 

Det kommer finnas stunder när det blir tungt,men jag vet att jag inte är ensam.Och jag känner mig trygg.

Jag känner mig "pånyttfödd".Stark.

Men jag vet att jag måste tänka "ensam är INTE stark"

Att jag tar emot alla de utsträckta händer,som vill ge mig hjälp.

För jag behöver det.

 

Den lilla människa som jag bär på är redan älskad.

Av mig och många andra.För det är så självklart.

Att känna den lilla sparka får mig att le,att lägga handen emot för att få kontakt.Ett band växer fram,som ska bli starkare för varje dag.För resten av livet.

 

Så mycket kärlek....

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards