Alla inlägg den 18 juni 2010

Av annzo - 18 juni 2010 18:24

Idag har jag varit hos Pilla,blev bjuden på mat.Så då slapp jag ju tänka på det idag,skönt.Är inget kul att laga mat till sig själv.Barnen har åkt till pappa,även om Lillen inte ville idag.Han var så ledsen och skrek.Men tillslut så gav han sig,och lämnade min famn för sin pappas.Sedan vi blev ensamma har han blivit ännu mammigare.Ja,det var möjligt faktiskt.Kanske har det med bebisen att göra oxå.För han vill ju vara mammas bebis.

 

Varje morgon kommer han in i min säng,kryper ner och myser.Stryker mina kinder,pussar på mig.Och sen ska jag killa honom på ryggen.  Nåt han inte fick förut,för i sovrummet skulle inga barn vara.Även om jag kanske tyckte annorlunda.Älskar ju att mysa och gosa med mina ungar.Men nu gör vi som vi vill!!!

 

På eftermiddagen blev det handling,inte kul men ett måste.Och så började det att åska.Och jag som inte hade dragit ur telefon och dator hemma.

Som jag befarade hade telefonen hälsat hem.Modemet oxå,trodde jag.Men det var en propp som smällt.Vilken tur,för utan dator blir jag galen.

Nu är det städning som gäller innan jag kan ta kväll.Egentligen vill jag inte.Har ont bortikring och mår illa.Och är trött.Men det är ju så skönt att ha det gjort sen.

Då kan man slappa med gott samvete.Och imorron kommer mamma och pappa hit!  

Av annzo - 18 juni 2010 08:49

Känner mig tillfreds med mitt liv just nu.Trots svek och oförätter känner jag att mitt liv går vidare.Visst,jag må vara ensam mamma.Med två barn och ett barn på väg.Men ensam låter fel.Jag har ju massor med fina människor omkring mig.Familj och vänner som finns där när jag behöver dom.Och så mina underbara barn.Ångrar inte sekund av allt man fått gå igenom.För om jag inte gjort det hade inte dom funnits i mitt liv.För dom gör jag allt.

 

Och jag känner för första gången i mitt liv att jag är värd bättre än det jag haft.En ganska fantastisk känsla.Att känna sig stark.Visst skulle jag ljuga om jag sa att jag inte sitter och gråter ibland.Med alla dessa hormoner i omlopp.

För visst önskar jag som alla andra att hitta mannen i mitt liv.Som skulle göra allt för mig och barnen.Nån som kunde ta hand om MIG!Ge mig den tryggheten i livet av att inte stå ensam med alla bekymmer i vardagen.

 

Men tills den mannen dyker upp(om)så klarar jag mig utmärkt på egen hand.Bara jag kan böla lite emellanåt.Sen tar jag nya tag.

Tack till alla er som står bakom mig och stöttar mig.Jag älskar er av hela mitt hjärta!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards