Alla inlägg den 27 september 2010

Av annzo - 27 september 2010 16:15

Då har man gått in i vecka 30.Det närmar sig med stormsteg.

Känslorna svallar emellanåt och det börjar bli tungt.Nu är det svårt att få nån ordentlig sömn.Magen växer i rekordfart!

Har en bebis som ser till att det gör rejält ont.

Tur att jag har min Jampa som finns där så mycket han kan.

Däremot har foglossningen blivit väldigt mycket bättre,tack vare att jag kunnat gå ner i tid.Kan tom ta kortare promenader med hundarna nu.

Men nu har sammandragningarna satt igång istället,så läkaren kollade upp det för säkerhets skull.

Men det såg bra ut,bara till att ta det varligt.

På onsdag är det dags för nästa besök hos barnmorskan.

Kan bli intressant att se vikten,eller inte.

 

 

Helgen har varit superhärlig.I fredags hälsade  Jampa och jag på hos mamma och pappa.Tog en fika och sen hem igen.Galet,men trevligt.

På lördagen blev det lite bilmekande och stadsbesök.

Är så skönt att bara vara nära honom.

Nån som finns där för att krama om när det blir jobbigt.

På söndagen flyttade Gizmo in här.Funkar jättebra.Är ingen risk att han är rädd för hundarna.Är nämligen tvärtom!

Han är en riktig charmör.Så han är redan en del av familjen.

 

 

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards