Alla inlägg den 3 september 2010

Av annzo - 3 september 2010 14:55

Äntligen fredag!Som jag har längtat.

 

Började dagen med att storhandla,kanske inte det roligaste man kan göra en fredag.Är ju liksom fler som gör det.

Men igår kom jag ju aldrig iväg.Så det var bara att bita i det sura äpplet.Köpte även presenter till Pontus som fyllde tre år i onsdags.

Hittade precis vad jag tänkt mig.

 

Igår kväll roade jag mig med att åka till akuten.Dom ville kolla så att jag inte fått en propp i benet.Men det var "bara" rejäl kramp som inte vill ge med sig.Är inne på andra dygnet nu,men lite bättre är det nu.Och nåt kramplösande kunde dom inte ge eftersom jag är gravid.Så det är husmorsknep som gäller,högläge på nätterna och äta extra kalcium och magnesium.Så får vi hoppas att det ger efter lite.

 

Och så äntligen ska jag få träffa Jampa,är flera dagar sen.Känns som veckor.Ska bli skönt att få krama om honom.

Ha en trevlig fredag,det ska jag!

 

 

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards