Alla inlägg den 5 september 2010

Av annzo - 5 september 2010 17:58

Helgen kunde inte bli bättre!I fredags var jag ute hos Jampa.Och i lördags kom han och lillen hit.Sen har vi bara myst,tittat på film och ätit gott.

Var ju till skogen igår och plockade blåbär,så det fick såklart bli blåbärspaj.Fanns hur mycket som helst,synd bara att jag inte orkade plocka mera.Men det tog ut sin rätt på kroppen,men jag är glad åt det jag fick ihop.Lingon finns det oxå hur mycket som helst.Men nån svamp hittade jag inte.Men jag var ju inte på nån långfärd precis.Var ju tvungen att ta mig hem efter oxå.

 

Och idag tog vi en liten promenad i solen,helt underbart.

Sol,bara att lapa i sig så mycket det bara går.

Och att dessutom få göra det tillsammans med två stycken jag tycker väldigt mycket om,gör inte saken sämre.

Att dryfta sina tankar med nån.Om stort och smått,om livet och dess vändningar.

Idag var det ju precis en månad sedan vi träffades.Och vi kan knappt tro att det är sant.Vad ödet kan ha i beredskap.Känns nästan overkligt.

Men sååå rätt!

 

Som jag sa,jag skulle inte leta efter kärleken.Den får komma till mig.

Och det gjorde den ju verkligen den dagen.Klev in genom dörren & direkt in i mitt hjärta.

En slump?

Nej,jag tror inte det.

Tror att det var meningen att hända hela tiden.

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards