Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

En sån där "vanlig" dag.

Av annzo - 28 oktober 2010 13:32

Ja tyvärr så händer det inte så mycket spännande saker i mitt liv.Så det finns inte så mycket att skriva.Men jag vet ju att några få går in och läser så...

 

Igår jobbade jag min sista dag,helt underbart.Även om man nu ska försöka fylla sina dagar med nåt.

Alla andra jobbar ju.Idag har jag städat och tvättat.

Ett ont måste.Och så vore det skönt att komma ikapp lite.

Har inte haft ork för varken det ena eller andra på ett tag.

Och så kommer dessa hormonattacker som gör att jag blir lessen och deppig.

Och tänker på det jobbiga som ligger framför mig.

Men som Jampa säger,det tar vi den dagen OM det blir nåt tjafs.

Är ju inte säkert att det blir så.Det sköna är att det är VI inte bara JAG.

Bara det kommer en frisk liten bebis,så ordnar sig resten.

 

Har nu gått in i vecka 34 och bebis har inte så mycket plats längre.Inga volter,men en väldans massa bök.

Det känns om man säger så.

På sista tiden får han/hon hicka så fort jag äter eller dricker.

Stackarn,lika irriterande för oss båda tror jag.

 

Var hos barnmorskan för koll häromdagen,när hon även kollade så att jag inte läckte fostervatten.Trodde det ett tag.Men det var falskt alarm.Som tur var.

Men så mycket som det varit nu,så förvånar mig ingenting.

 

Fick även en tråkig nyhet.Morfar är dålig igen och har åkt ambulans in till lassarettet.Har inte hört nåt ännu.

Så nu väntar man på att få höra nåt ifrån dom.

Hoppas på det bästa.

 
 
Ingen bild

Margaretha

28 oktober 2010 17:57

Så skönt för dig att vara ledig nu då. Hoppas att allt ordnar till sig för dig nu.Nu är det inte långt kvar ändå innan bebisen kommer, Vad det ska bli spännande.
håller på att sticka en mössa till Tuva nu.
Ha det bra nu Anna. Kram.
Tråkigt det där med din morfar förresten.
Och du får inte sluta skriva i din blogg för jag kollar varje dag.

 
Maria

Maria

28 oktober 2010 19:58

Håller tummarna för att allt "skräp" håller sig borta!
Skönt för dig att kunna ta det lite lugnt nu.

Hör av mig ang morfar så snart jag vet nåt, på ett eller annat sätt.

Kramar!

http://danielssonsgarden.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

28 oktober 2010 20:39

Pratat med Bisse,han har heller inget hört än.=(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar. Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till. Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomu...

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Av annzo - 24 november 2010 15:00

Nu är adventsbelysningen upp och gardinerna bytta. Snön är skottad,men lär vara likadant imorron om det här fortsätter. Toan är skurad från golv till tak,fick ett ryck på efm. Fräscht!Men huvaligen vad trött jag är nu.Och som vanligt säger krop...

Av annzo - 23 november 2010 10:21

Fy,för snö säger jag bara.Lite mysigt är det ju,men inte med den här blötsnön.Och så blåst på det.Det är inget vidare att vara ute i.Måste ut och skotta idag.Nu vet jag att vissa skriker rakt ut.För sånt ska jag inte hålla på med nu.Men,vad ska jag g...

Av annzo - 23 november 2010 08:15

Hade en så tur att jag fick en extra titt på min lille skrutt där inne idag.För och se hur bebisen låg. Låg och snuttade på tummen i godan ro.Trots att både barnmorskan och hennes kandidat hade tryckt och bökat med magen. Allt såg bra ut,magen vä...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards