Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av annzo - 1 oktober 2010 13:00

Äntligen har fredagen infunnit sig.Härligt

Efter att Tuva blivit ivägskickad kröp jag ner en stund till i sängen.

Efter en stund kom lilleman och kröp ner för lite kramar.

Sen blev det frukost i soffan,så härligt att kunna ta det lugnt,

nu när det är oroliga nätter.

 

Sen blev det till att åka ner med ett urinprov som ska på odling.

Dom ska väl kolla,eftersom jag har så mycket sammandragningar.

Får vi se vad det visar.

Sen när jag kom hem klantade jag mig och skar mig rejält i fingret.

djupt hann jag se,men inte HUR djupt.Har ju väldigt svårt för sånt där.En handduk lindad om det för att stoppa blödningen.Och så fick jag lägga mig i sängen en stund,yrslig och illamående.

Ja jisses,och en annan ska snart föda barn;-)

Har nu plåstrat om det,får väl hålla lite koll på det.

 

Om en stund ska vi iväg igen.Barnen ska till tandläkaren på undersökning.Får väl hoppas att Ulrik öppnar munnen så att hon kan få sig en snabbtitt iallafall.

 

Och ikväll blir det fredagsmys med de små,underbart!

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards