Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Trött

Av annzo - 26 oktober 2010 08:23

Jag blir snart galen på att inte kunna sova!Vet inte när jag sov mer än fyra timmar per natt.Ibland inte ens det.

Orkar snart inte mera.Och tyvärr blir mitt tålamod därefter.

Mina barn har ingen rolig mamma just nu.

Men vad ska man göra.....

Ibland har jag lust att bara gå ut och stänga dörren.

Men det går ju inte.

När man är så trött så man bara vill tjuta emellanåt.

Hur förklarar man det för en treåring?

Som själv är mitt uppe i en period av trots,och som befinner sig mitt emellan att vara liten och stor på samma gång.

Som i ena stunden har raseriutbrott för att sen komma och krama om en och tala om hur mycket han älskar mig.

 

Vill ju bara vara en bra mamma....men just nu räcker jag inte till.

Och det gör mig så ledsen.

 

 
 
Elin

Elin

26 oktober 2010 15:47

Alla föräldrar hamnar nog i en sån situation nån gång att dem inte känner sig bra. Så du är inte ensam! När man inte får sin sömn så är det inte alls lätt att vara glad och räcka till för alla. Det är förhoppningsvis bara en period nu. Och alla vet ju att du är världens bästa mamma! Massa kramar

http://elinochjanne.blogg.se

 
Ingen bild

Margaretha

26 oktober 2010 15:54

Instämmer med vad Elin säger,du är en jättebra mamma.Man får spåra ur ibland.Jag vet av erfarenhet att det är inte lätt alla gånger. Man är inte mer än människa.Kram ungen min.

 
Maria

Maria

28 oktober 2010 20:01

Känner igen mig i det du skriver även om jag inte får sova av samma anledning. Men sömnlösheten gör att man inte riktigt vet var man ska ta vägen och som du säger, så vill man bara tjuta ibland.

Men en toppenmamma är du i vilket fall som helst!
Det tar ingen trötthet bort ;)

Kramar!

http://danielssonsgarden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar. Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till. Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomu...

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Av annzo - 24 november 2010 15:00

Nu är adventsbelysningen upp och gardinerna bytta. Snön är skottad,men lär vara likadant imorron om det här fortsätter. Toan är skurad från golv till tak,fick ett ryck på efm. Fräscht!Men huvaligen vad trött jag är nu.Och som vanligt säger krop...

Av annzo - 23 november 2010 10:21

Fy,för snö säger jag bara.Lite mysigt är det ju,men inte med den här blötsnön.Och så blåst på det.Det är inget vidare att vara ute i.Måste ut och skotta idag.Nu vet jag att vissa skriker rakt ut.För sånt ska jag inte hålla på med nu.Men,vad ska jag g...

Av annzo - 23 november 2010 08:15

Hade en så tur att jag fick en extra titt på min lille skrutt där inne idag.För och se hur bebisen låg. Låg och snuttade på tummen i godan ro.Trots att både barnmorskan och hennes kandidat hade tryckt och bökat med magen. Allt såg bra ut,magen vä...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards