Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Sjukhusbesök

Av annzo - 19 oktober 2010 08:27

Igår var jag och farmor med Ulrik till sjukhuset för undersökning.Det var dags att göra en ny mätning av urinblåsan.Om han tömmer den som han ska.Och det gjorde han inte,tyvärr.Så nu ska läkaren titta på svaren och se vad som blir nästa steg.

Ulrik hade en toppendag.Fick vara på lekterapin.Och där fanns det ju en massa roliga saker.Var tur det,för det tog nästan fyra timmar innan han kissade första gången.

Och jag är glad och tacksam att farmor var med,annars hade det blivit jobbigt.Även om Ulrik var glad och munter hela dagen.

 

Och tänk,när vi skulle gå och fika.Vem möter vi då i korridoren.

Leif och Lina.Det var dags för en liten att titta ut.

Senare på kvällen blev det en liten Nora.

Så jag vet nån som blir supernöjd över en lillasyster.

 

Blev en tidig kväll för oss allihopa.Var helt slut,och mådde inget vidare.Men resultatet var att när Ulrik väckte mig vid tvåtiden kunde jag inte somna om.Så nu är det segt,och jobba känns inte alls bra idag.Magen säger dessutom ifrån av alla tabletter,så fy och blä!

Men det är bara att bita ihop.Har bara sex arbetsdagar kvar att göra.Sen äntligen,ska jag bara vara!

 

Har en tid hos barnmorskan i eftm.Så jag ska lämna ett nytt prov.Tror nämligen inte att tabletterna gjort nån nytta.

Känns likadant som innan.Men vi får se,,,

 
 
Ingen bild

Margaretha

19 oktober 2010 11:37

Skönt ändå att Ulrik var på bra humör.Och att hans farmor var med förstår jag var ett gott stöd.Hoppas allt reder ut sig till det bästa för honom.Man kan inte sluta att oroa sig.
Ja,jag antar att Tuva blev glad till att ha fått en syster nu.Spännande att se om det blir en till av den sorten.
Ha det bra Anna! Kram.

 
Elin

Elin

19 oktober 2010 13:38

Usch, va tråkigt att det inte är bra med det än
:( roligt för honom i alla fall att han kunde ha skoj fast han var på sjukhus :)
Låter inget vidare för dig, hoppas att det blir bättre snart och att dagarna fram till ledigheten går fort! Kramar

http://elinochjanne.blogg.se

 
Maria

Maria

20 oktober 2010 19:51

Vad trist att det inte har blivit bättre.

Kan tänka mig att Tuva är glad över en lillasyster :)

Kram!

http://danielssonsgarden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annzo - 3 december 2010 11:24

Ja,här går man i väntans tider och suckar och stånkar. Jobbigt med alla dessa förvärkar,som bara gör ont och stör nattsömnen.Har ingen lust att åka in en gång till för att få en "sovakur" till. Idag känns mitt huvud som om det vore fyllt med bomu...

Av annzo - 1 december 2010 16:13

Nu är vår längtan stor att du ska titta ut!  

Av annzo - 24 november 2010 15:00

Nu är adventsbelysningen upp och gardinerna bytta. Snön är skottad,men lär vara likadant imorron om det här fortsätter. Toan är skurad från golv till tak,fick ett ryck på efm. Fräscht!Men huvaligen vad trött jag är nu.Och som vanligt säger krop...

Av annzo - 23 november 2010 10:21

Fy,för snö säger jag bara.Lite mysigt är det ju,men inte med den här blötsnön.Och så blåst på det.Det är inget vidare att vara ute i.Måste ut och skotta idag.Nu vet jag att vissa skriker rakt ut.För sånt ska jag inte hålla på med nu.Men,vad ska jag g...

Av annzo - 23 november 2010 08:15

Hade en så tur att jag fick en extra titt på min lille skrutt där inne idag.För och se hur bebisen låg. Låg och snuttade på tummen i godan ro.Trots att både barnmorskan och hennes kandidat hade tryckt och bökat med magen. Allt såg bra ut,magen vä...

Presentation

Anna

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards